پخش‌های زنده، هدایت انعطاف‌پذیر پیام‌ها، رفتن به کانال بعدی و استیکرهای محبوب

متن اصلی اعلامیه به زبان انگلیسی را بخوانید
Live Streams, Flexible Forwarding, Jump to Next Channel, Trending Stickers and More

تلگرام بیش از ۸ سال قبل راه‌اندازی شد و امروز ما سنت به‌روزرسانی‌های ماهیانه خود را با ارائه نسخه 8.0 ادامه می‌دهیم. این‌ به‌روزرسانی، پخش‌های زنده با تعداد نامحدودی از بینندگان برای گروه‌ها و کانال‌ها، قابلیت حذف عنوان‌ها از رسانه‌ها و پنهان کردن نام ارسال کنندگان در هنگام هدایت پیام، روش آسانی برای رفتن به کانال خوانده نشده بعدی بدون نیاز به بازگشت به فهرست گفتگوها، پنل استیکر بهبود یافته، اموجی‌های متحرک جدید و قابلیت‌های دیگری را به همراه دارد.

پخش‌های زنده نامحدود

به‌روزرسانی قبلی ما تماس‌های ویدیویی گروهی را به ابزار قدرتمندی برای پخش‌های زنده تبدیل کرد، و از این پس تعداد مخاطبان آن نامحدود است (البته با توجه به شهرت کانالتان یا جمعیت جهان می‌تواند محدود باشد).

پخش زنده‌ای را در یک کانال یا گفتگوی گروهی را در یک گروه شروع کنید. از این پس، هر دو از تعداد نامحدودی بیننده پشتیبانی می‌کنند. قدرت اداره ایستگاه تلویزیونی خودتان،‌ همین جا در جیبتان است.

برای شروع، در صفحه پروفایل گروه یا کانالی که در آن مدیر هستید، بر روی «گفتگوی ویدیویی» (در گروه‌ها) یا «پخش زنده» (در کانال‌ها) ضربه بزنید.

بینندگان پخش زنده شما همچنین می‌توانند دست خود را بالا ببرند و در صورتی که شما به آن‌ها اجازه صحبت دهید، می‌توانند به پخشتان بپیوندند.

هدایت انعطاف‌پذیر پیام‌ها

هدایت پیام‌ها اکنون به تجربه بسیار آرامش‌بخش‌تری تبدیل شده است. بر روی برچسب «هدایت پیام» در قسمت بالای نوار پیام بزنید تا پنجره پیش‌نمایشی باز شود که نشان می‌دهد پیام‌ها پس از ارسال چگونه نمایش داده می‌شوند، به همراه چند گزینه سفارشی دیگر.

می‌توانید انتخاب کنید که نام ارسال کننده یا عنوان‌های پیام‌های رسانه‌ای را پنهان کنید. همچنین می‌توانید پیام‌هایی که نمی‌خواهید ارسال کنید را لغو انتخاب کرده یا در صورتی که بر روی گفتگوی اشتباهی ضربه زدید، گیرنده پیام را تغییر دهید.

رفتن به کانال بعدی

در تلگرام میلیون‌ها کانال یک به چند وجود دارد که کاربران برای اخبار، رویدادها و سایر محتوا آن‌ها را دنبال می‌کنند.

برای اینکه به آسانی از اخبار مطلع شوید، می‌توانید بدون نیاز به بازگشت به فهرست گفتگوهایتان، در کانال‌هایی که دنبال می‌کنید، پیمایش کنید. هنگامی که به پایین یک کانال رسیدید، به بالا بکشید تا به کانال خوانده نشده بعدی بروید.

در صورتی که فهرست گفتگوهای خود را با پوشه‌ها و گفتگوهای بایگانی شده مرتب کرده‌اید، برنامه از ساختار تنظیم شده شما ‌پیروی می‌کند: ابتدا کانال‌های پوشه فعلی، سپس کانال‌های درون هر پوشه، و بعد کانال‌های باقیمانده در قسمت تمامی گفتگوها و بایگانی. به سادگی کانالی را از پوشه درسی خود باز کرده تا تمامی آن‌ها را بدون اینکه حواستان با میم‌ها پرت شود بخوانید، و بالعکس.

استیکرهای محبوب

به لطف یک پلتفرم باز و هزاران استیکر رایگان و باکیفیت در دایرکتوری استیکرها، برای هر شرایطی یک استیکر عالی وجود دارد. این به‌روزرسانی، پیدا کردن استیکر مناسب را آسان‌تر می‌کند.

استیکرهای محبوب از این پس بالای قسمت «اخیر‌اً استفاده شده» در پنل استیکرتان نمایش داده می‌شوند. جهت ذخیره‌سازی یک بسته برای استفاده در آینده، بر روی «افزودن» بزنید. قسمت استیکرهای محبوب، یکی از معدود چیزهایی در این جهان است که بیشتر از برنامه‌های تلگرام به‌روزرسانی می‌شود.

هنگامی که در قسمت بالای پنل، بین بسته‌هایتان پیمایش می‌کنید، ریزعکس‌ها بزرگنمایی شده و نام بسته‌های استیکر شما را نشان می‌دهند.

تلگرام اندروید نیز پیش‌نمایش‌های بز‌رگتری را برای پیشنهادهای استیکر دریافت می‌کند. برای دریافت پیشنهادها، یک اموجی در قسمت نوشتن پیام وارد کنید. برای مشاهده استیکرهای پیشنهادی بیشتر، پنل پیشنهادهای استیکر را به بالا بکشید.

در صورتی که چیز خاصی در ذهنتان است و آن را در بسته‌های خود ندارید، کلمه‌ای را در قسمت جستجو بنویسید تا استیکرهای مربوط به آن را در دایرکتوری استیکرها پیدا کنید، برای مثال، عبارت‌های «yellow»، «animal»، «dog» و غیره را امتحان کنید.

در حال انتخاب استیکر

همانند حالت «در حال نوشتن…» یا «در حال ضبط پیام صوتی»، برنامه‌ها از این پس حالت «در حال انتخاب استیکر» را در بالای گفتگو نشان می‌دهند، تا متوجه شوید که مخاطبتان هنوز در گفتگو بوده و در حال جستجو برای یک پاسخ متحرک عالی است.

شمارنده‌های دیدگاه‌های خوانده نشده

بسیاری از کانال‌ها برای پست‌هایشان دیدگاه‌ها را فعال کرده‌اند تا دنبال کنندگان بتوانند تعامل داشته باشند و افکارشان را به اشتراک بگذارند. ما اخیراً شانس این را داشته‌ایم که این قابلیت را با هزاران تبریک تولد تست کنیم. از حمایت شما سپاس‌گزاریم.

درست مثل گفتگوها، هنگامی که رشته دیدگاهی را باز می‌کنید که حاوی پیام‌های جدید است، از این پس یک شمارنده ظاهر می‌شود که تعداد دیدگاه‌های خوانده نشده را نشان می‌دهد.

Unread comments in a thread you just opened

اموجی متحرک جدید

این ماه از خودمان پرسیدیم: «آیا باید متحرک کردن اموجی‌های بیشتر و بیشتر با هر به‌روزرسانی را متوقف کنیم؟» پس از یک بحث داغ به این پاسخ رسیدیم: «احتمالاً نه.» پیامی حاوی یک اموجی را ارسال کنید تا یکی از این شاهکارهای جدید را در گفتگو داشته باشید:

برای امروز همین بود، و ما از الان در حال توسعه قابلیت‌های جالبی برای به‌روزرسانی بعدی هستیم. تا دیدار آینده!


۳۱ اوت، ۲۰۲۱
تیم تلگرام

سایر خبرها

Истории от групп и ещё 8 нововведений

Общение в группах в Telegram выходит на новый уровень — представляем 9 революционных нововведений для групповых чатов. Теперь группы могут публиковать истории и сохранять такие публикации…
29 فوریه، 2024

Избранное 2.0, одноразовые голосовые сообщения и ещё 8 нововведений

В январе в Telegram появились 10 нововведений, в том числе масштабное обновление Избранного, одноразовые голосовые и видеосообщения, отметки…
31 ژانویه ، 2024

Красочные звонки, анимация удаления и грандиозное обновление платформы ботов

В десятом обновлении Telegram за 2023 год добавлены улучшения для звонков — красочный новый дизайн и экономный расход заряда батареи, —…
31 دسامبر، 2023

Оформление каналов, репосты из каналов в истории и другие нововведения

Теперь каналы могут устанавливать обои, эмодзи-статусы и логотипы профиля, а пользователи — репостить публикации каналов в истории; Telegram…
23 دسامبر، 2023